1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. WoM2 folosește aplicația Discord. Alătură-te acum!

Actualizare v10.0

Discuție în 'Actualizări Joc' creată de Hae, 4 Dec 2017.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. Hae

    Hae Game Master

    Înscris:
    16 Mai 2015
    Mesaje:
    243
    Aprecieri primite:
    42
    Lista modificărilor:
    • Delay-ul întâmpinat la ridicarea Yang-ului a fost eliminat.
    Note: Ridicarea bombelor de Yang ar trebui să fie mult mai rapidă acum și nu așa plictisitoare cum era obișnuit.
    • Temnița Păianjenilor 3:
      • A fost ușor redusă rata de reapariție a monștrilor
      • Unele grupe de păianjeni de nivel mic au fost eliminate și au fost inlocuite cu tipuri diferite de Păianjeni Brutali
      • A fost redusă densitatea de monștrii în general pe toata harta
    Note: În principiu, aceste schimbări au loc pentru că SD3 dăunează într-un fel jocului. Densitatea sa mare de monștrii ne obligă să setăm șansa de drop mică pentru obiectele comune, altfel ar fi exagerat de multe . Vom monitoriza impactul acestor schimbări și probabil vor fi noi modificări în viitor dacă situația nu se va îmbunătăți precum sperăm. Intenția noastră nu este de a strica SD3, ci de a diminua un pic rata de obținere a obiectelor, pentru a îmbunătăți alte zone, în special pentru jucătorii de nivel ridicat, precum Grota Exilului. De fapt, să începem cu...:
    • Schimbări în obținerea obiectelor:
      • Șansa de obținere a Cioburilor Dragon a fost marită cu 15%.
      • Șansa de obținere a Săgeților de Argint din Turnul Demonilor a fost redusă drastic
    Note: Probabil 20 de milioane Săgeți de Argint generate intr-o lună sunt cam exagerat de multe.
    Adica, WoW! #1 cel mai obținut obiect pană în prezent.

    • Caii
      • Hrana cailor poate fi acum depozitată în curea.
      • Animația morții calului a fost eliminată:
        • Caii cu mai puțin de 5% rezistență nu vor putea fi încălecați (până când îl vei hrăni)
        • Ierburile Maimuțelor vor fi folosite în alt scop (vezi Curelele mai jos)
      • Redenumirea calului a fost eliminata temporar
        • Redenumirea calului va fi disponibilă prin intermediul Magazinului Special, permițându-ți schimbarea permanentă a numelui
        • Toate conturile active în ultimele 6 luni au primit gratuit un pergament de schimbare nume cal în depozitul magazinului special.
    • Animale de companie
      • Am eliminat bonusul de bază al vitezei de la Animalul de companie
      • Am eliminat Happiness și Loyalty
        • Introducând Fidelitatea și Foamea, care acum afectează evoluția
        • Au fost ajustate formulele de calculare a bonusurilor ce le poți vizualiza înainte de evoluție
      • Foamea
        • Animalul tău de companie va deveni înfometat în timp, în funcție de activitatea lui
          • Animalul este încălecat
          • Animalul este chemat, dar nu este încălecat
          • Animalul nu este chemat, sau ești offline (va deveni înfometat foarte greu)
        • Animalul de companie va primi 10% hrană cand îi vei oferi noul obiect comun: Bucată de Carne
        • Menținerea Animalului de companie bine hrănit, oferă Fidelitate
        • Dacă Animalul de companie va fi înfometat, va pierde Fidelitate
          • Daca Animalul de Companie este înfometat 95%, nu îl vei mai putea încăleca până nu îl vei hrăni
      • Fidelitatea
        • Reprezintă gradul de înțelegere dintre tine și Animalul de companie
        • Obținut din activități PVM (Vânătoarea de monștri, șefi, pietre metin... de nivelul tău) dar și prin menținerea animalului bine hrănit
        • Efecte:
          • Peste 95% Fidelitate, oferă un bonus de 5% la toate atributele animalului de companie
          • Peste 75% Fidelitate, ofera un bonus de viteza animalului (Încălecat)
          • Sub 25% Fidelitate, va suferi o penalizare a vitezei de miscare (încălecat)
    • Nici un tip de Animal de companie nu va mai avea bonus de antrenare
      • Sufletele Cheheom vor oferi în schimb de acum, 50% mai multe puncte
    • Acum este posibil să schimbi tipul de animal de companie fără ca acesta să își piardă antrenamentul
      • Trebuie doar să îți cumperi un nou sigiliu pentru noul tău animal și să îl folosesti.
      • Schimbarea înfățișării unui animal de companie, vine cu o penalizare de 50% Fidelitate!
    • [UI]Fereastra Animalului de Companie conține acum o singură poziție.
    Note: Ceea ce încercăm să realizăm, este să aducem un echilibru între Animalul de companie și Cal(Cu toate că Animalele de Companie vor fi mai bune datorită bonusurilor oferite, dar măcar caii nu vor mai muri...), de asemeni și repararea unor cunoscute probleme cu animalele de companie: Loialitatea fiind înțeleasă greșit (pot sa te omor pentru pet?), și pentru faptul că toată lumea alege un singur tip de animal de companie datorită bonusului său de agresivitate, iar Happiness fiind un atribut ce îl creșteai AFK. Acum, evoluția Animalului tău companie este influențată în mod direct de activitatea ta PVM.
    Ca o notă marginală, animalele de companie au inițial 50% Fidelitate, dar am transformat valorile curente de Happiness și Loyalty în Fidelitate (Loyalty având influență mai mare). Dacă ai avut Happiness și Loyalty maxim, vei avea Fidelitatea maxim din start. Dar nu uita că poți pierde Fidelitate dacă îți lași animalul înfometat!

    • Curele noi de nivel scăzut:
      • Tipuri
        • Curea Sujin (Lv. 15): Tare împotriva Animalelor
        • Curea Honobo (Lv. 25): Tare împotriva Orcilor
        • Curea Joklor (Lv. 40): Tare împotriva Esotericilor
      • Făurite de Aranyo
      • Maimuțele din temnițele maimuțelor au acum sanse de a oferi Piele de Maimuță, care este un material utilizat în făurirea curelelor de nivel scăzut
    • Atacul din apropiere al Asasinului în Tărâmul lui Nemere a fost marit cu 15%.
    • Viteza de reîncărcare a Binecuvântării/Reflexiei/Ajutorul Dragonului, sunt acum similare
    • Marmura Binecuvântată este acum stivuibilă.
    • Cuferele de la etajul 7 al Turnului Demonilor sunt acum eliminate complet la urcarea in etajul 8.
    Am rămas fără spațiu în acest post, nu plecați nicăieri, voi continua în următorul...
     
    JdQNr1, SINGURATIC și qGhita apreciază asta.
  2. DeadSoul

    DeadSoul Game Master Membru personal

    Înscris:
    4 Iun 2015
    Mesaje:
    1.410
    Aprecieri primite:
    215
    • PvP
      • Am împărțit ultima categorie Dojang în două: Turneul Eroilor [Lv80-96] / Turneul Maeștrilor [Lv97-105]
        • Turneul Maeștrilor oferă participanților 2kk Yang pe runda câștigată
    Note: Din moment ce jucătorii de nivel mai ridicat au acces la un echipament mai bun, are sens să împărțim turneul în două categorii. Recompensele pentru cel mai mare nivel sunt ușor îmbunătățite dar nu finale, am prefera să facem câteva schimbări în schimb, așadar vor fi cu siguranță îmbunătățite la actualizările următoare.
    • Am eliminat timpul de așteptare de 1 zi la reintrarea într-o breaslă.
    Note: Chiar dacă timpul de așteptare era bine intenționat și avea sens, acesta limitează lucrurile pe care le poți face în termeni de organizare diferită sau în a face o echipă mică vs echipă pentru război în arenă pentru care jocul nu oferea beneficii. Așadar, a fost pur si simplu eliminat.
    • Pietre Dragon de Diamant
      • Bonusul Apărare Magică are acum un rost (protejează împotriva atacurilor de tip magice).
        • Valoare triplă, până la un maxim de 300.
      • Valoarea puterii atacului magic triplă, până la un maxim de 540.
    • Risipirea Magiei
      • Daunele acestei abilități sunt acum de tip magic.
      • Acum include Dezactivare
        • Dezactivare: Dezactivează efectele magiilor țintei pentru scurt timp, după care acestea își vor continua din nou efectele.
      • Am crescut șansa de a produce Dezactivare (până la 100% la P)
      • Am micșorat durata efectelor țintei (până la 10s la P)
        • Durata Dezactivării pe mai multe caractere afectate de abilitate este de numai 60% din durata normală.
      • Am majorat timpul de reîncărcare al abilității (de bază 40s)
    • Iureș
      • Am eliminat penalizarea daunelor
    • Camuflare
      • Acum crește șansa Norului Otrăvitor (până la 25% bonus Șansă de Otrăvire)
    • Nor Otrăvitor
      • Am corectat descrierea ce arăta că Șansa de Otrăvire era maxim 50%, când în realitate era 75%.
    • Scânteie
      • Am corectat valorile daunelor din descrierea clientului (nicio schimbare la abilitate!)
    • Inteligența și Apărarea Zeului Dragon nu mai pot fi obținute.
    Note: Fiind în general de natură neinteresantă cele două obiecte Zeu Dragon, am eliminat oportunitatea de a le primi și le-am șters pur și simplu din sursele lor (oferind în același timp un drop mai bun celorlalte obiecte). Nu le vom șterge de la jucătorii care le dețin deja, însă vă sfătuim să le folosiți în evenimentele următoare deoarece am decis să le ștergem definitiv curând în 2018.
    • Atacul Zeului Dragon oferă acum +15% Valoarea Atacului
      • Am corectat descrierea ce spunea că oferă 12-15% daune majorate, așa că am schimbat %.
    • Peştele de Aur Prăjit oferă acum numai 10% reducere Daune Magie
    • Bibanul Prăjit oferă acum numai +10 INT (mai puțin cu 2 puncte față de anteriorul +12 INT)
    • Specificat exact pe fiecare pește și obiect Zeu Dragon efectul pe care-l veți primi, cu numere și tot.
    Note: Obiectele de efect sunt de obicei prea puternice iar cele pe care pe care le-am corectat erau cu adevărat prea bune. În plus, nu are nici un rost să ascundem tăria unui efect oferit de obiectele folosite, așadar am adăugat foarte clar acest lucru la toate descrierile.
    • Mecanismul de vânzare al NPC-urilor modificat:
      • Apăsând Vânzare în timp ce ai deschis magazinul unui NPC te va trece în modul de vânzare ce-ți va afișa o mică fereastră sub magazin cu valoarea de Yang: Aceasta este valoarea totală a obiectelor pe care le vinzi. Poți selecta din inventar obiectele pe care dorești să le vinzi, care vor fi evidențiate, crescând valoarea totală a Yang-ului afișat. Când vei fi pregătit să vinzi totul, apasă pe butonul "Completează vânzarea", și asta-i tot!
      • Este încă posibil să vinzi rapid obiecte unul câte unul punându-le pe un loc liber din magazinul NPC-ului.
    • Am refăcut Fereastra de Alegere a Regatului și Fereastra de Creare a Caracterelor
      • Am eliminat alegerea frizurilor din Fereastra de Creare a Caracterelor
    • Hong-Hae îți va face cadou o frizură (B) pentru clasa caracterului tău.
      • Acest lucru se aplică caracterelor existente, cât și celor noi.
      • Spre deosebire de frizura gratuită din vechea fereastră de creare a caracterelor, aceasta nu va dispărea după ce o vei schimba.
    • Am prevenit teleportarea cuplurilor în cursele din temnițe din afara acestora.
      • Acest lucru nu se aplică temnițelor care nu necesită o cursă (ex. Temnița Păianjenilor, Grota Exilului).
    • Obiectele nu vor mai fi dropate din cauza gradului tău în interiorul temniței Nemere.
    • Jucătorii care au fost forțați să-și schimbe numele nu vor mai putea alege același nume din nou.
    • Am îmbunătățit afișarea numelui realizărilor la notificarea acestora.
    • Am remediat ceasul din joc astfel încât să afișeze ora corectă.
    • Am remediat o problemă ce putea face ca Dragonul de Apă și Dragonul de Pământ să nu mai atace.
    • Am remediat o problemă ce făcea ca Dragonul de Apă și Dragonul de Pământ să-și execute magiile puțin mai des decât ar fi trebuit atunci când aveau viață puțină.
    • Am corectat mai multe cazuri în care negocierile puteau fi completate atunci când unul din membrii nu avea suficient spațiu disponibil în inventar ca să primească toate obiectele negociate.
    • Am corectat mai multe întrebări OX ce nu erau prea bine înțelese.
    • Îmbunătățiri și remedieri minore ale textelor.
     
  3. DeadSoul

    DeadSoul Game Master Membru personal

    Înscris:
    4 Iun 2015
    Mesaje:
    1.410
    Aprecieri primite:
    215
    Ce urmează?
    Ce întrebare e asta? Crăciunul, desigur. Ne auzim la următoarea actualizare!
    ...ei bine, ce-i drept, poate nu așa repede. Am adăugat câteva modificări PvP acestei actualizări, însă vrem să păstrăm îmbunătățirea acestor aspecte PvP, posibil incluzând o balansare, recompense și evenimente. În ceea ce privește obiectele de efect în special, ne-am gândit că ar trebui să aibă câteva (mai multe) îmbunătățiri, și avem câteva idei de a reduce impactul acestora ce merită aprofundate, însă nu am avut suficient timp înaintea acestei actualizări pentru a le introduce și juca cu ele. Ne vom axa de asemenea si pe câteva schimbări la Alchimie, însă nu putem promite nimic sau să oferim mai multe detalii deocamdată.

    Cu siguranță nu uitați de Crăciun. Vă vom oferi mai multe detalii săptămâna viitoare! :)
     
    WizMalifa apreciază asta.
  4. DeadSoul

    DeadSoul Game Master Membru personal

    Înscris:
    4 Iun 2015
    Mesaje:
    1.410
    Aprecieri primite:
    215
  5. DeadSoul

    DeadSoul Game Master Membru personal

    Înscris:
    4 Iun 2015
    Mesaje:
    1.410
    Aprecieri primite:
    215
    Actualizarea de azi-dimineață a adus următoarele remedieri:

    • Am remediat erorile de la crearea caracterelor ce făcea fereastra de caractere să nu funcționeze corespunzător.
    • Am eliminat "Mărește dauna primită" din descrierea abilității Iureș.
    • Acum poți hrăni animalul de companie dând click-drept pe obiectul Bucată de Carne.
    • Am remediat Fidelitatea de a trece peste 100%.
    • Am remediat o eroare ce făcea ca animalele de companie să nu-și urmărească proprietarii.
    • Am remediat unele animale de companie din a începe cu 0% Fidelitate și Foamete, în loc de 50% Fidelitate și hrănite.
    • Am redus semnificativ impactul valorii de bază a Apărării Magice pe care o au toate caracterele.

    Probleme știute:

    • Folosirea licorilor de agresivitate pentru pet duc la scăderea și blocarea statusului acestuia. Până la următoarea actualizare din această noapte vă rugăm să nu mai folosiți acele licori. Jucătorii afectați de acest lucru (cei care au folosit mai multe licori decât 1-2) sunt rugați să ne contacteze la [email protected] lăsându-ne numele caracterului cât și detalii despre câte poțiuni au fost consumate. Nu uitați, tentativa de înselătorie/minciuna va fi pedepsită conform regulamentului.
     
  6. DeadSoul

    DeadSoul Game Master Membru personal

    Înscris:
    4 Iun 2015
    Mesaje:
    1.410
    Aprecieri primite:
    215
    Am redus recent nivelul minim necesar folosirii accesoriilor Dragon Întunecat (cercei, coliere, brățări), excepție făcând accesoriile de Rubin, care rămân la nivelul 85 deocamdată.
     
    bisnitarul apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta